Kamis, 24 Desember 2015

Bagaimana untuk membuat bergerak imej (GIF) animasi paparan gambar comel untuk blackberry messenger (BBM DP)

Bagaimana untuk membuat bergerak imej (GIF) animasi paparan gambar comel untuk blackberry messenger (BBM DP). Di sini kami akan mengkaji lengkap bagaimana untuk membuat imej yang dianimasikan berpindah lucu pada hp android, serta bagaimana untuk membuat imej bergerak secara online anda boleh lakukan secara percuma dengan silap mata yang mudah silap mata dan juga mudah.

Gambar semasa dp atau bbm blackberry Messeg yang boleh bergerak memang semakin meningkat. Kita sering mencari kawan-kawan kita ada bbm dp animasi lucu, unik, Harleys, lucu, comel, dan boleh bergerak begitu menarik untuk melihat. Hari pengguna boleh memindahkan bahan api dp berkembang dan dipelbagaikan. Mula dari artis yang dp bergambar kartun lucu kartun seperti doraemon dan sinchan.

Tinggal telah tinggal, ternyata bahawa membuat bahan api dp animasi boleh bergerak ini bukanlah sukar. Ini ternyata perlu disokong oleh beberapa aplikasi dalam talian yang boleh digunakan oleh sesiapa sahaja tanpa perlu untuk memuat turun aplikasi. Anda terus boleh mencipta imej bergerak (gif) animasi lucu melalui telefon pintar android, blackberry, iphone, ipad dan laptop/pc komputer.

Jika anda berminat membuat sendiri dp animasi bergerak, kemudian, anda boleh melawat flashdp Laman web yang dialamatkan http://flashdp.net/. Flashdp Laman web ini memang direka untuk memenuhi keperluan pelbagai telefon bimbit telefon pintar atau tablet, jadi ia akan menjadi sangat praktikal jika anda mahu untuk membukanya secara langsung dari telefon mudah alih anda. Tetapi jika anda malas buka dengan skrin kecil telefon pintar anda, ia tidak akan menjadi masalah jika anda ingin membukanya melalui laptop atau komputer anda. Membuat flashdp dengan skrin besar menjadikan merasa hasilnya lebih memuaskan.

Bagaimana untuk membuat animasi imej bergerak telefon bimbit:


Di laman web flashdp.net ini, anda boleh hanya melihat kepada sudut atas sebelah kiri, di mana terdapat perkataan "mencipta". Selepas anda memasukkan menu "mencipta" kemudian halaman berikutnya akan menyediakan beberapa pilihan yang boleh anda gunakan. Opsyen ini adalah seperti di contoh borang dp yang anda ingin cipta. Jika anda tidak suka model flashdp yang anda suka, maka anda boleh cuba menggunakan gaya atau bentuk yang lain.

Sebaik sahaja anda telah memilih flashdp yang dikehendaki, sila teruskan dengan klik pada butang "Hantar". Sekarang flashdp anda begitu bersedia untuk digunakan pada bbm anda. Penggunaan bahanapi ini di flashdp ia mengambil banyak ruang ingatan, supaya penggunaannya tidak akan mengganggu prestasi telefon pintar anda.

Sangat mudah ianya tidak? Sila cuba sendiri untuk mewujudkan imej yang dianimasikan langkah lucu (GIF) dalam talian menggunakan flashdp.net yang laman web tersebut. Sebagai tambahan kepada percuma, alam semulajadi dibuat perfileman beliau juga adalah sangat ringkas dan mudah untuk dilakukan. Mungkin berguna.

Bagaimana untuk membuat bergerak imej (GIF) animasi paparan gambar comel untuk blackberry messenger (BBM DP) Rating: 4.5 Diposkan Oleh: J

0 komentar:

Posting Komentar