Rabu, 09 November 2016

5 terbaik dalam talian dan Android permainan percuma 2017

Telefon pintar Android telah memang tidak lagi menjadi baru untuk alat peminat seluruh dunia ini kerana sehingga saat ini telefon pintar Android ini masih merupakan satu hari terbaik dunia populariti beliau yang semakin meningkat. Dan oleh itu peningkatan yang kini juga banyak yang mengerikan kenalan pelbagai kualiti untuk android permainan smartphoe ini salah satu dari pemaju pelbagai yang terus membangunkan pelbagai jenis permainan offline dan online.

Bunga Raya yang semakin berkembang industri perjudian di dunia juga terus mengalami peningkatan yang cukup sempurna kedua-dua grafik, gambar serta tahap permainan yang terus menunjukkan kualiti terbaik. Bercakap android permainan terbaik dalam talian, yang kebanyakannya kini peminat telefon pintar yang berminat untuk bermain permainan dalam talian pada telefon pintar kerana mereka adalah lebih mengasikan, dan boleh di Main secara serentak. Dan satu diri yang sedang gpopuler pertembungan puak.

Permainan yang ditawarkan pemaju yang dinamakan Supercell yang terus menunjukkan tempat popularitinya di dunia permainan dalam talian seperti yang dilihat oleh bilangan muat turun permainan dalam semakin hari stroe terakru. Permainan ini adalah permainan yang menawarkan strategi untuk mengalahkan pihak lawan anda dengan melakukan peperangan di dalam puak atau Kumpulan yang dimainkan oleh diperbadankan di dalamnya dengan sistem dalam talian.


Bukan sahaja ini Permainan, masih terdapat banyak android permainan dalam talian lain juga menawarkan keseronokan permainan dengan tahap grafik dan imej Kecantikan sangat yang boleh dimuat turun secara percuma, sudah tentu. Satu hari LINE Mari kita mendapat kaya dan Hay. Kedua-dua permainan ini adalah tidak menyeronokkan daripada kahal pertembungan puak (COC) tetapi dengan genre yang berbeza. Baik bagi orang-orang yang bingung mencari best android permainan dalam talian dan seru point yang boleh dimuat turun secara percuma, sila lihat komen beliau di bawah.
 
1. pertembungan di antara puak (COC)

Serta kita sampikan di atas, android permainan dalam talian kini sesak dan Pusat menjadi salah satu yang terbaik android permainan di Indonesia adalah pertembungan puak. Satu perlawanan yang mempunyai genre strategi ini walaupun mempunyai tahap pemain antara kanak-kanak hingga dewasa. Permainan tuan rumah Supercall ini menawarkan beberapa permainan yang menarik di mana pemain mesti kumpulkan tentera kemudian bertujuan untuk melawan musuh dan memusnahkan puak puak yang dan mendapat lawan Throphy atau di panggil juga dengan perang.
Iklan

Permainan strategi yang satu ini cukup banyak faedah dengan hampir sejumlah Main sampai kedai muat turun 500 juta muat turun kerana di samping mempunyai tahap keasikan, android permainan atas talian telah juga menjadi salah satu permainan percuma yang agak popular. Dalam permainan ini anda juga akan ditemani dengan beberapa watak seperti orang gasar, Pemanah, rider-rider babi, pendeta, naga dan banyak lain-lain pangkat, tetapi untuk sesetengah item, anda perlu membeli mampu untuk memilikinya. Untuk permainan ini juga mempunyai beberapa grafik yang cukup baik walaupun hanya mempunyai saiz 47 MB.
 
 
2. Hay Day 
 
Masih dari pemaju yang mempunyai reputasi yang baik, pemaju Supercall juga mempunyai permainan lain dalam talian android selain COC, salah satu daripadanya adalah hari Hay. Permainan ini adalah permainan yang menawarkan sebuah ladang permainan yang agak mengasikan. Di mana pemain boleh meneroka tanah, memelihara tumbuh-tumbuhan, dan bertukar-tukar produk bersama jiran-jiran dan sahabat handai. Yang hampir sama seperti COC, walaupun percuma dalam item-item tertentu anda juga harus membeli dalam talian.

Dalam permaiannya, anda akan dapat di hadapkan dengan beberapa ciri-ciri yang menarik termasuk membangunkan dan menganjurkan, bertukar-tukar pertanian menghasilkan dan segar menghasilkan bersama jiran-jiran dan sahabat handai, mengisi pesanan dengan sebuah lori atau bahkan steamboat, membaiki bot dan memasang umpan untuk menangkap ikan serta bangunan di bandar dan mengalu-alukan pengunjung. Bahakan android permainan terbaik dalam talian turut berperanan sebagai sebuah filem yang cantik untuk imej saiz mata permainan dan pastinya sangat memanjakan telefon pintar yang.


3. Pertembungan di antara Raja-Raja

Bukan sahaja akan menawarkan COC genre strategi Permainan, kerana pemaju semasa Elex wayarles juga mempunyai permainan yang hampir sama untuk COC tersebut tetapi dengan nama pertembungan Raja. Android permainan bebas permainan dalam talian menawarkan strategi masa sebenar untuk membina empayar dan melakukan peertempuran dan mengawal 7 kerajaan fantasi. Selain itu permainan ini boleh juga dilakukan untuk multiplayers boleh menubuhkan kerajaan menentang kerajaan yang anda hadapi untuk terus hidup.

Sebagai tambahan kepada percuma dengan muat turun permainan ini, anda juga boleh menjadi seorang Raja kan mungkin diketahui terawal. Walaupun dengan jumlah besar yang terawal diketahui sedia ada cenderahati, anda juga boleh memperoleh pelbagai kawasan musuh. Ciri-ciri Banyanya yang anda akan dapat dengan bermain permainan ini dalam berbilang boleh juga borang anda boleh berhubung terus dengan rakan-rakan pengguna. Permainan ini adalah juga cukup ringan kerana ia hanya mempunyai saiz 43 MB atau hampir sama permainan COC.


4. Permainan perang-umur kebakaran

Tidak ketinggalan terdapat adalah juga salah satu yang terbaik dalam talian permainan android cukup banyak di Indonesia iaitu permainan komuniti gemari perang – umur kebakaran, permainan di mana pemaju hadir zon Mesin adalah juga hampir sama seperti COC dan COK dengan menawarkan strategi genre. Pemain harus mampu membuat senjata dan yang harus pada peranti di mana yang kuat permata dengan mampu untuk menyelesaikan pablawan ini sebelum melakukan peertempuran. Menariknya senjata juga lagenda yang sememangnya lebih sejuk.

Dengan menawarkan ciri-ciri dalam talian, anda boleh juga berkomuikasi dengan rakan-rakan pemain dan dengan itu lebih menarik. Android permainan dalam talian itu juga dibuat dengan menggunakan tahap grafik yang baik serta pada masa ini adalah persediaan supaya anda yang berminat boleh terus muat turun. Serangan dan penaklukan kerajaan dunia juga menawarkan anda untuk menjadi seorang raja, supaya anda boleh membawa tentera yang lebih banyak. Permainan ini juga telah dimuat turun lebih daripada 50 juta kerana ianya sejuk.


5. jenayah kes

Kes jenayah merupakan salah satu daripada android permainan dalam talian adalah cukup banyak menawarka diketahui terawal mencari kerana gemari objek trsembunyi mengasikan cukup. Selalu sebelum melibatkan pembunuhan anda kes-kes di sini harus mampu menyelesaikan masalah tanah. Anda juga boleh menjemput kawan-kawan anda yang bermain menyerupai akan Berlumur gme Rosa Wolf sebagai musuhnya. Di samping itu, anda dikehendaki juga menyertai grimsborough polis menyelesaikan siri pembunuhan.

Di samping itu, terdapat secara percuma, Permainan ini juga memerlukan anda untuk menyiasat di tempat KEJADIAN JENAYAH untuk mencari petunjuk, dan mengintrograsi serta perlu menganalisis bukti untuk menangkap pembunuh itu. Sebagai tambahan kepada permainan yang ditawarkan secara percuma sahaja pada tawaran dengan saiz yang agak kecil, ia juga sebenarnya boleh menjadi huiburan media bagi anda yang berasa sibuk dengan rutin anda. Walaupun sangking keseronokan permainan yang satu ini, kini permainan tersebut telah dimuat turun lebih daripada 50 juta orang di seluruh dunia.
 
 

5 terbaik dalam talian dan Android permainan percuma 2017 Rating: 4.5 Diposkan Oleh: J

0 komentar:

Posting Komentar